wtorek, 22 sierpnia 2017

Co myślicie o certyfikacie potwierdzającym uczciwe praktyki firmy w branży oświetlenia?

Witam.
Drodzy czytelnicy, chciałbym Was zapytać o pewną kwestię. Otóż co sądzicie o certyfikacie potwierdzającym uczciwe praktyki firmy w branży oświetlenia?

Dlaczego o to Was pytam? Otóż kilka dni temu mój znajomy poprosił mnie o pomoc w doborze oświetlenia. Oczywiście udzieliłem mu jak to czynię zwykle kilku wskazówek. Robiłem to dla Was od bardzo dawna i nadal tak robię. Jednak podczas naszej rozmowy nasunęła mi się pewna myśl. Często zdarzało się podczas rozmów z Wami, czytelnikami, że traktowaliście moje słowa jak wyrocznię. To miłe ale zawsze podkreślam, że nie jestem wszechwiedzący i nie mam nieskończonej wiedzy i również mogę się pomylić. Zwłaszcza na tak dynamicznym rynku, jakim jest rynek oświetlenia. W każdym razie przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Jak wiecie z wcześniejszych wpisów, nie prowadzę już swojego własnego sklepu z oświetleniem LED. A więc teraz nikt nie może mnie posądzić o bezstronność, czy też o lobbowanie na czyjąś rzecz. Otóż pomyślałem sobie, że może warto byłoby zabrać się za takie rzetelne, wiarygodne testy oświetlenia. Oczywiście nie jestem w stanie sprawdzić każdej żarówki, bo nie stać mnie na to, żeby kupić każdy model. I tu pojawił się moim zdaniem niezły pomysł.

Myślę sobie, że fajnie byłoby bazując na doświadczeniu praktycznym i na poczytności tego bloga wykonywać certyfikaty dla firm zajmujących się oświetleniem. Każda firma, która chciałaby taki certyfikat uzyskać, przysyłałaby do mnie na swój koszt próbki towarów. Ja bym te próbki rozbierał, mierzył, badał, sprawdzał i wystawiałbym wówczas takiej firmie certyfikat. Wówczas stworzyłbym na blogu listę firm, które taki certyfikat otrzymały.

I teraz najważniejsze - co Wy o tym sądzicie? Czy takie coś ułatwiłoby Wam wybór? Czy faktycznie byłoby pomocne? Piszcie w komentarzach co sądzicie o tym pomyśle.

Z góry bardzo Wam dziękuję i pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz