wtorek, 21 lutego 2012

Witam wszystkich na moim blogu. Blog powstał z myślą o Was. Na tym blogu będę dzielił się z Wami wiedzą na temat oświetlenia LED. Pomyślicie pewnie kim ja jestem, że chcę się dzielić z Wami jakąkolwiek wiedzą i skąd taką widzę mam? Od 2009 roku prowadzę firmę sprzedającą oświetlenie LED, głównie naszej rodzimej, polskiej produkcji. Samą elektroniką zawodowo zajmuję się...hmm, zawodowo mniej więcej od roku 2000. Ale do rzeczy, czyli do oświetlenia LED. Ponieważ wdrażaliśmy własne produkty, które przybywały z każdym miesiącem, musiałem nauczyć się doradzać w taki sposób aby klienci byli zadowoleni z tego co kupują, aby móc trafiać w ich gusta, aby pomóc im wybrać właściwy typ oświetlenia. I chyba się to udało, mamy rzeszę wiernych, lojalnych klientów w Polsce i za granicą, którzy wracają do nas systematycznie, którzy wybierają coraz to nowsze rozwiązania, nowsze produkty itd. Ponieważ udaje mi się trafnie doradzać czy to mailowo czy też telefonicznie pomyślałem, że mogę to robić za pomocą bloga. Może ktoś z Was znajdzie wkrótce temat, który go zainteresuje. Postaram się bazować na najczęściej pojawiających się pytaniach klientów. A takie powtarzające się pytania trafiają się bardzo często, np.: "Czym się różni oświetlenie LED od Power LED"? albo "Dlaczego jedna lampka jest droższa od innej"? "Dlaczego mogę kupić żarówkę LED za 5zł, a w waszym sklepie żarówki są po 20zł"? "Co to jest LED i dlaczego jest to coś oszczędnego"? "O ile są oszczędniejsze LED-y"? Na te pytania i wiele innych, które do nas trafiają, odpowiem właśnie na tym blogu.

Zapraszam serdecznie do czytania
Marcin Siedlecki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz